Något att göra? - NEEEJ!

SÄR DAMP BARN JAG ÄR! sjuk är jag = inget att göra.
var förresten på stan förut blev en tröja och två par tigths hehe. NEJ men nu då? beroende utav att göra något.

Bra väder är det även och om jag skulle vara frisk skulle jag ha varit ute och sprungit jorden runt. Har inte tränna på veckor och det ända jag gör är att äta... fast ah, adet är det fan. :(

Och nu måste jag göra något om det inte är så att jag sätter mig på moppen och tar en sväng med trallan och åker helt for ever alone :( BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ vad jag har tråkigt :(


Nej men känn ingen sorg för mig, NEJ GÖR BARA INTE DET, för det är ju så synd om mig............................... nej håll klaffen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0