Little Things


Meningen var att skrämmas.. om jag inte lyckades så var det där bara slöseri med tid.. som det här jag skriver nu.. gaah haha nej usch vad läskigt det här vart nu. Att man skriver något ah, sen ah.. jag vet inte så fråga mig inte? OKEJ!

Nu väntar jag på bättre tider tänkte jag nästan inte alls skriva men jag väntar på min lilla gullebulle. Som borde vara här snart. Om han har hittat gaspedalen.. Han kanske har backen i? Det kan ju inte jag veta? nej ekaxt... GASEN I BOTTEN! så slipper jag sitta här och komma på en massa skit att skriva.. för jag inte har något bättre för mig, jag tänkte ju vara sjukt gullig och tända ljus och grejer men jag har lyckats slarva bort min ljuslyktor, om dem inte är bakom mitt huvud jag orkar inte vända på det.. kan ju kanske kolla på bilden. Bra att hela mitt huvud tog upp bilden också.. haha jag orkade vända på huvudet. Och vet ni vad? Dem var där!
Nu ska jag tända dem..

Vi ska kolla på melodifestivalen tror jag, ni vet melodifestivalen som skämmer ut Sverige. Ibland är det inte kul att vara svensk. Jag har ingen anning om det där lät rasistikt på något sätt men isåfall så menade jag det inte på något rasistikt sätt, så ni vet!

Hejdå nu jag jag tända lite ljus... hoppas jag inte tänder eld på hela huset. Men sånt ljushuvud är jag inte så jag gör det. Hejdå! igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0